Bloggsvacka

Hej hopp!
Jag har inte varit på bloggen speciellt mycket på senaste, det har hänt så mycket att jag inte har haft tid eller ork att knåpa ihop inlägg. Jag har dels varit sjuk och sedan har jag varit i fjällen och till råga på allt så är det mycket att plugga samtidigt så fullt upp :P
Idag hade vi ett seminarium som jag blev godkänd på men ingen rast och ingen ro för nu måste jag börja på de två hemtentorna som ska in nästa vecka :/
Snart börjar vi en ny kurs också, sista kursen innan sommaren! Spännande :)
Har ifs hört att den ska vara svår och vi ska läsa en till (jäkla) dansk bok. Suck. Vill inte :/ Kan de inte ge oss litteratur på engelska eller svenska? Eller iaf norska? Inte danska, det är jobbigt :/
Aja. Ni får en bild på vovven när vi var i fjällen, så lägger jag upp bilder därifrån senare idag eller imorgon.
Hoppas ni har det bra, jag är frisk nu :)


Sötaste vovven sover <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0