Tomt i bloggen idag

Har totalt glömt/inte orkat blogga mer idag :P Nu ska jag sova, och förhoppningsvis orkar jag fixa några inlägg med lite bilder och en recension imorgon. Får se.
Hoppas iaf att ni har haft en härlig måndag.
Jag var och kikade i lite affärer och hittade lite fina saker att köpa, visar kanske imorgon om jag orkar ta fina bilder. :P Spelade lite Assassin's Creed Brotherhood också, det var kul och intressant för nu är de i Rom på 1500-talet. Superspännande! :) Och det är ju Ezio Auditori de Firenze, klart det är kul att spela då :)
Han är en sådan kvinnokarl och machoman... :P
Nejmen, på riktigt, det är riktigt kul och utmanade att spela, det är svårt ibland men ändå kul.
Yes, men vi hörs imorgon igen!
Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0