Supertrött

Hej hopp, nu är jag hemma. Kom visserligen hem typ tio över nio men ändå.
Har ätit jordgubbar och kikat lite på TV.
Är lite nervös för jag kom på att jag hade köpt icke laktosfri-grädde och är så rädd att få ont i magen inatt eller imorgon :/ Förra sommaren åt jag lite vanlig yoghurt och låg sedan i soffan med feber och svinont i magen. Fick nog inte i mig mycket grädde, så hoppas inte att det händer samma sak.
Nu måste jag sova, är så himla trött i både huvudet och kroppen. Och mina stackars fötter. Det funkar liksom inte att hitta bekväma skor, inte om man ändå jobbar typ åtta timmar.

Vi hörs imorgon igen iaf, sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0