Söndagsnatt

Det blev inget bloggande idag för nästan precis efter att jag hade publicerat inlägget så ringde min chef och bad mig jobba i Kungsbacka, en kille hade dragit på sig halsfluss.
Så det var bara att äta upp frukosten riktigt fort, duscha och tvätta håret, sminka sig och blåsa och plattånga håret och sticka iväg!
Är lite stolt över mig själv att allt det där bara tog en halvtimme. Vanligtvis brukar jag ta en timme på mig, eller så.

Anyways, jobbade hela dagen och när jag kom hem åt vi mat och såg på Konungens återkomst. Och nu är det sent och min kropp är trött så jag borde gå och lägga mig nu.
Imorgon har jag inga planer alls, ska nog ta det lugnt tillsammans med Albin, för han är också ledig.
Hoppas att ni har haft en fin helg!
Sov gott, så hörs vi imorgon igen!


Den här lilla hatten provade jag på Liseberg. Tyvärr ville inte Albin köpa den till mig, han tyckte den var lite fånig. Vill ha en typ likadan fast mindre "skojig". Var finns sådana att köpa??! Mlii, har du tips? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0