SNL

Just nu kikar vi på Saturday night live på 9:an innan jag ska sova.
Imorgon blir det till att åka till Borås och jobba lite. Tyvärr måste jag antingen åka ganska tidigt och komma för tidigt dit eller komma för sent om jag vill åka typ 40 minuter senare. :/ Suck.
Aja, jag hinner inte med att göra så mycket mer än att jobba de närmaste dagarna känns det som. Jag jobbar imorgon, på måndag och på tisdag.
På onsdag och torsdag är jag ledig och sedan jobbar jag i två dagar till och sedan är jag ledig lite.
Om jag inte blir inrigd såklart :P
Men nu ska jag sova!
Gonatt!


Scarlett Johansson ledde programmet ikväll! Det var visserligen två år gammalt men det gör inget. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0