Project Runway All Stars

Jag är lite besviken på det nya Project Runway-programmet. Heidi Klum och alla domarna och också Tim Gunn är borta! Whaaat? Helknasigt.
Visst, det är kul att tävlingsdeltagare från tidigare säsonger är med men utan Heidi och Tim Gunn så känns det helt meningslöst. Jag har faktiskt bara sett ett avsnitt och det kändes inte alls roligt.
Då ser jag hellre de gamla programmen om igen.

Top Model har ju kört All Stars men där funkade det för Tyra Banks är ju fortfarande med. Tyvärr ska tydligen varken Mr Jay, Nigel Barker eller Ms J vara med i nästa säsong för de vill förnya. Synd, tycker jag.
Visst, det är bra med förändring ibland men inte alltför stor förändring. :P
Då blir det liksom inte samma program känns det som. Ändra inte på ett vinnande koncept, säger jag!
Jaja, får se om jag kikar ikväll.
Det kanske bara är jag som tycker såhär? :P Alla andra kanske är nöjda med förändringarna?


Project Runway All Stars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0