Ledsamhet

Jag är trött. Känner mig lite konstig.
Har legat i soffan typ hela kvällen och läst ut Eld (uppföljaren till Cirkeln, ni vet) och då känner man sig oftast rätt tom. Och alldeles nyss läste jag att Sandra som har Niotillfem-bloggen har blivit dumpad av sin Ludvig.
Nu känner inte jag henne men det känns ändå så när man läser någons blogg och krönikor, man tror iaf att man vet hur någon funkar.
Kan inte förklara mer än så. Men när jag läste det så blev jag alldeles tom och ledsen inuti. Ledsen för hennes skull, för de har alltid verkat så perfekta och förälskade.
Men bara pang, så ville han inte mer. Och jag tycker så synd om henne. Och önskar att jag kunde göra något. Men jag är ju inte hennes vän så det går egentligen inte.
Och det känns sorgligt. Hoppas att hon har fina vänner som tröstar henne iaf.

Så just nu: tomhet och ledsamhet.


Ingentinghet. Tomhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0