Fredag!

Idag är det fredag, yay! Inte för att det spelar någon roll just nu, jag är ju ledig :P
Känner mig dock krasslig idag :( Snuvig och lite ont i halsen. Blä.
Idag blir det bio! Tjugo i ett ska vi kika på What to expect, den verkar vara rolig. :) Och så är det kul att hälsa på Albins arbetsplats ;P
Han har verkligen de perfekta jobben. Först: jobba i en bokhandel, jag får personalrabatt på böckerna jag köper (och jag köper rätt många... :P) för jag jobbar ju också. Älskar böcker så - awsome! Nu: jobba på bio, jag älskar bio så - awsome! :)
Men nu måste jag äta frukost, är så hungrig!
Hörs!


Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Det var verkligen perfekta jobb. Jag skulle också vilja ha bokrabatt, det hade varit guldvärt!

sv: Haha, säkert inte. Jag ser också mycket yngre ut än mina 22 år när jag är osminkad ^^

2012-06-15 @ 11:01:27
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: Ackelina ★

SV; Fast jag har sett och läst allt jag har härhemma :P

2012-06-15 @ 11:01:52
URL: http://ackelina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0