Äventyr med kajak

Jag är så stolt över min pappa som har gett sig iväg på en kajaktur nu i sommar. Han ska vara borta ungefär 2 månader och paddla Blå Bandet-rutten då man startar vid Gamla Svinesundsbrons landfäste på den svenska sidan och målet är Tornedalens utlopp på svenska sidan vid riksröse nr 59. Det är alltså en bit, kika på en karta ;) Han har paddlat i 4 dagar och har hunnit med 216 km, idag är hans 5:e dag.
Mamma tänkte köra och möta upp någonstans idag och Albin och jag hakar gärna på för att peppa honom!
Han bloggar, som jag nämnde, och du kan kika in hans blogg HÄR!
Det är väldigt kul att följa hans resa på det sättet och det är tur att han bloggar för annars skulle jag oroa mig för honom :P
Vi tar med kameran så förhoppningsvis blir det några bra bilder att lägga upp här :)
Vi hörs later!
 
Pappas bild.
 
Pappas bild.

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Vilken kul grej.=)

2012-06-27 @ 19:15:05
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com
Postat av: MADDISENJ

hehe värst vad du var busig igår då ;) Hoppas du har en fin onsdag tjejen!

2012-06-27 @ 19:34:07
URL: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0