Tack för alla minnen

 
Denna boken handlar om Joyce som efter en tragisk olycka minns saker hon aldrig upplevt. Hon kan prata latin, vet massor av saker om konst och arkitektur och drömmer varje natt om en okänd liten blond flicka.
Den handlar också om Justin, en skild och ensam man som gästföreläser om konsthistoria och blir motvilligt övertalad till att ge blod.
 
Jag älskar alla böckerna som Cecelia Ahern har skrivit. Hon skriver på ett annorlunda sätt, väldigt fint och nästan eftertänksamt. Man glömmer liksom inte bort att man har läst någon av hennes böcker, de sticker ut från alla andra chic lits och romaner i bokhandeln/biblioteket.
Detta var en väldigt spännande bok och även fast jag alltid leker Miss Marple när jag läser (försöker lista ut vad som kommer hända härnäst och hur boken ska sluta) så visste jag inte alltid hur det skulle gå.
Men jag fattade snabbare än karaktärerna i boken ;)
Anyways, missa aldrig något av Cecelia Ahern!

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Bio är ju alltid roligt.=) Vad ska ni se imorgon då?

2012-07-25 @ 22:05:45
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0