Sova

Rock of ages var awsome! Älskar musikaler :)
Och han som regisserade Hair spray har också regisserat denna, Adam Shankman heter han. Om du känner igen namnet så är det ockmså för att han ibland sitter i juryn på So you think you can dance. :)
Jag bara visste att jag skulle gilla filmen, eftersom jag älskar Hair spray tänkte jag att det skulle vara samma stil på denna filmen och jag hade rätt.
Kul :)
Absolut sevärd! Tom Cruise var lite konstig men det kan man ju ha överseende med.
Nu ska jag iaf sova, ska jobba imorgon och måste hinna tvätta håret innan jag tar bussen till Mölndal.
Sov gott, hoppas ni har haft en grym helg, det har jag iaf haft! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0