Övertid

Hej hopp.
Idag var min kollega sjuk så jag fick börja lite tidigare och jobba till stängning,
Det betydde inte mycket, bara tre timmars övertid. Men ändå :P
Hade inte ställt in mig på det så när jag hade slutat var jag helt trött i hela kroppen. :/
Jaja, hoppas att min kollega är frisk imorgon iaf, imorgon måste jag sluta vid tre för tvätten måste tvättas. :P
Det har varit en konstig dag med konstigt väder idag.
Jag satt i lunchrummet och plötsligt blev himlen alldeles mörk och det började åska, blixtra och hagla. En stund senare var det fint väder igen men ett tag senare började det regna i tio minuter eller så och efter det så var det soligt/molnigt. När jag klev av bussen i Frölunda så ösregnade det men när jag skulle gå hem så var det bara lite mörk himmel och inget regn.
Helknepigt.
Nu ska jag iaf sova, gonatt på er alla!
 
Saknar den lille söte vovven :) Och hans husse och matte, såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0