Nytt i garderoben!

Här kommer bilder på lite nytt som jag har köpt. Dels var vi på Nordby, där jag köpte två kjolar, och sedan fick jag ett paket från H&M igår så det blev lite nytt där med.
Enjoy! :P
 
Fin kjol från Gina Tricot som jag köpte på Nordby. Älskar att den är längre bak än fram och att den är skir och lite genomskinlig. <3 Den är mer vinröd än vad som syns på bilden så den känns nästan som en höstkjol.
 
Älskar den fina blueberrymilk-färgen. :) Den är inte så lavendelfärgad som på bilden utan mycket finare. :) Också köpt på Gina Tricot. Älskar plissering, som ni kanske har märkt? :)
 
Jättesöt klänning från H&M med volang längst ner och härligt ljusgul.
 
Jag beställde en liten necessär också, det behövdes. Också från H&M.
 
Ett par sandaler fick flytta in i min skogarderob också. Jag måste rensa ut lite av mina gamla skor... H&M.
 
Och lite allmänt nytt kommer här nedan:
 
Denna fina fick jag ärva av min moster. Superskön från Vila!
 
Baktill med luva.
 
Och söte Albin hade skickat med en bok till mig <3 :) Älskar den där knasbollen!

Kommentarer
Postat av: Sara

Fina kjolar!

2012-07-10 @ 00:19:19
URL: http://sarasara.spotlife.se
Postat av: Albin

Vad var det i paketet du hämtade ut då?

Svar: Det var mycket skoj, jag har inte hunnit fota än :)
Josie

2012-07-11 @ 00:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0