Nya klänningar till garderoben!

Yes, här kommer bilder på mina fina klänningar från Asos! :)
 
En fin och grön klockad klänning som går in lite i midjan. Älskar färgen och tyget! :)
 
Älskar den lilla rosetten på skärpet. Albin trodde att det var enda andledningen till att jag köpte klänningen men så var det inte. Dock var det en bonus :)
 
Bakifrån. Jag får ta och använda den snart så jag kan visa hur den ser ut på mig, den är riktigt bekväm och snygg.
 
En himla söt och nätt klänning med prästkragar på. Den här känns extra somrig och fin och jag älskar dset skira och genomskinliga vid halsen och armarna!
 
Bakifrån. Den ser lite rak ut men går också in vid midjan och är söt och rolig. Vill ha den och sitta på en sommaräng och fika. Där hade den passat in perfekt! :)

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Vad fin den gröna var.=)

2012-07-21 @ 21:04:06
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0