Lördag och Kent!

Hej hopp!
Idag har jag slappat här hemma, riktigt skönt.
Vi började dagen med att lyssna på Queen, så jäkla bra :) Älska Freddie Mercery! :) Han var så awsome. Jag har fått en bok om honom som jag ska börja läsa snart, den verkar spännande.
Anyways, idag är det Kent som gäller!
Känner mig inte jättepepp än men får sätta på lite musik och dansa runt så kommer jag nog i stämning :) Det känns både lite konstigt att vara hemma igen och samtidigt som vanligt, så det är nog därför jag inte är peppad än men det kommer nog.
Ska se om jag lyckas fixa till något inlägg medan jag är borta annars får ni ha en riktigt bra lördag så länge! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0