Klänningen från Asos

Jag fick fyra klänningar i mitt paket men det var bara en som passade och var fin, en gul klänning. Det fanns en fin grön klänning också men den var felsydd så den skulle jag byta mot en annan. En var för stor och var inte så smickrande så den åkte tillbaka och en var för liten fast den var väldigt fin.
Men ni får en bild på den gula iaf! Enjoy ;)
 
Framifrån. Kjolen är vid och fin och man känner sig lite Star Trek i den :P
 
Baksidan har en framträdande dragkedja, så den ser lite ut att vara på avigan men så är inte fallet. :)
 

Jag är himla nöjd med klänningen iaf. Den köptes på deras rea så den kostade under 300 kr. De har mycket fint och jag har lärt mig vad jag gillar och vad som klär mig och den här modellen klär mig och jag tycker att den är fin. När jag får tillbaka den gröna (en annan då såklart) så få ni se en bild på den med för den är nästan likadan. Och det är bra tyg, inte tunt, så jag kan ha dem i höst också.
Yay! :)

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Fin klänning.=)

2012-07-12 @ 20:13:27
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0