Hemgång

Yes, nu är det snart dags att åka till busshållplatsen så att jag kan åka hem!
Längtar massor efter Albin så det ska bli skönt att få träffa honom igen. Idag har vi beställt biljetter till Ricky Gervais Live som är i december.
Oturligt nog kollade inte jag med Albin innan jag bokade så nu har vi två biljetter för mycket :P
Men min bror vill kanske köpa en eller två av oss och om han ångrar sig så är det säkert någon annan som vill se Ricky, han är ju grym :)
Men vi hörs senare, vet inte exakt eftersom vi ska på bio ikväll också.
Hoppas att ni får en bra fredag och inte har någon otur! :P
 
Hejdå sommar på landet! Vi ses nästa år! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0