Hej måndag och nya veckan

God förmiddag!
Det är molnigt ute men det gör inte så mycket. Jag ska väl mest vara inne idag.
Idag har jag lyckats hitta mitt schema inför hösten. Det verkar spännande, mycket seminarium och allt. Jag får ta och öva så jag inte tycker att det är så jobbigt att redovisa något inför klassen :P
Anyways, nu ska jag snart sticka iväg och jobba i tre timmar och efter det får jag åka hem och vara lite huslig och diska och dammsuga, tror jag bestämt.
Vi måste frosta av frysen också. Har aldrig gjort det men det behövs verkligen! Det ligger is i drivor lite här och var. Är lite osäker på hur man gör så Albin får ta kommandot. :)
Hoppas att ni har en trevlig måndag, och att ni slipper jobba ;P
Vi hörs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0