Trött morgon

Eller morgonen är väl inte trött, jag är. Vi kom hem igår vid tre och jag släckte inte förrän kvart i fyra, så jag somnade väl typ fyra. :/ Lite sent för mig.
Vaknade tjugo över nio och ville inte somna om så nu sitter jag här och är lite allmänt groggy. :P Vi drack inget igår men jag känner mig ändå lite småbakis, skumt...
Det var iaf en jättetrevlig kväll!
Vi åt tacos och såg på På Spåret, spelade Cube (frågesport) och spelade sedan biljard vid tolvtiden. Det var himla skoj, har inte spelat sedan högstadiet. Det gick väl sådär men det var kul :)

Idag ska jag plugga och tvätta håret, det är väl det som händer :P Lägger upp andra halvan av outfitsen från förra året också, så det blir inte tomt här hela dagen bara för jag är tråkig :)
Men nu ska jag äta frukost så jag kanske vaknar till lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0