Tomt i bloggen

Här blev det tomt idag! :) Har faktiskt pluggat hela tiden, pausade lite framför TV:n också men annars har jag läst ut en liten kursbok, nu ska jag skriva lite på hemtentan vad jag hittade för intressant i boken.
Imorgon blir det att fixa ihop hemtentan så det ser bra ut och sedan skicka in den på kvällen. Känns rätt bra. Det verkar som att de flesta i min klass tycker att detta är en luddig uppgift vi har fått men jag tänker positivt och att jag kan nästan göra hur jag tycker att det passar, bara jag kopplar noggrannt med kurslitteraturen.
Nu ska jag skriva lite och sedan sova, tror jag bestämt.
Imorgon ska jag handla lite saker till festen på lördag också, så slipper jag tänka på det samma dag vi ska ha festen. *tänka smart*

Förresten var föreläsningen riktigt rolig! Vi skrattade nästan konstant i en timme. Även fast det inte gav mycket, man lärde sig inte hur man ska söka jobb och skapa sin karriär utan snarare tvärtom så var det riktigt roligt och det var skönt att få den pausen mitt i pluggandet.
Hoppas ni har det fint!
Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Kashaya

Skönt att det verkar gå bra med hemtentan.=)

2012-01-26 @ 23:36:32
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0