Redovisningsdag och filmdag

Hej hopp! Nu är det kväll och jag ska gå och lägga mig.
Redovisningen gick bra imorse! Vi skulle varit sist ut men så var en kille försenad i gruppen som skulle varit först så vi vände på grupperna så fick vårt avklarat först, riktigt skönt.
Vi kunde vår fakta bra och jag tycker att vi var bäst ;)

Efter skolan har jag kikat på film! I eftermiddags såg jag De vrais mesongs och nu på kvällen har vi sett Wanted, kan blogga om filmerna imorgon.
Kände mig lite småkrasslig förut men efter att ha kollat på klipp med Ricky Gervais från årets Golden Globe-gala så mår jag bättre :) Han är riktigt rolig och att han vågar skämta med alla stjärnor i Hollywood gör honom bara ännu bättre ;)
Sov gott, vi hörs imorgon!



Kommentarer
Postat av: Jonny Buse

När kommer wanted rescensionen?

2012-01-22 @ 02:34:05
URL: http://agnesmysigafika.blogg.se/
Postat av: Josie

Den kommer idag! :)

2012-01-22 @ 09:50:54
URL: http://fernsehapparat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0