Oj!

Ledsen för den dåliga uppdateringen, jag har suttit och pluggat ett tag nu, fått en del gjort och kommit lite framåt. Vet inte riktigt om jag har formulerat mig rätt överallt men det funkar ju att skriva och sedan fixa till det lite bättre efteråt.
Är dock hungrig nu, får kika efter något i köket.
Jag tror kvällen blir lugn. Vi får gå och handla något till mig sedan, det finns inte mycket mat kvar hemma. Och vi kanske ser en film också! Eller QI, det är kul :)
Hoppas ni har en trevlig dag iaf, så hörs vi snart igen!


Lite såhär känner jag mig fast jag sitter och söker i Medline (en databas med referenser till medicinska artiklar m.m.) och skriver på datorn.

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Alltid trevligt när man har presentkort att handla för.=)

2012-01-14 @ 17:06:23
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com
Postat av: issa - tjejrappare och låtskrivare

hoppas du haft en bra lördag:) KRAM

2012-01-14 @ 22:38:02
URL: http://issas.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0