Nytt i lägenheten


Vi har en ny, fin liten hylla! :) Jag fick ställa mina skor i den <3


Just nu syns den inte så bra eftersom granen är ivägen men efter den 20:e så ska granen bort och då kommer hyllan synas bra!


Det blev lite bättre plats i stora hyllan också, även fast det är rätt stökigt. Måste städa...!


Och det blev en pulversläckare också. Jag hade tänkt att be Albin köpa en, eftersom jag drömde att det brann hos grannen och vi inte kunde släcka inne hos oss eller hur det var, men han hade köpt en ändå utan att veta vad jag tyckte. Bra i vilket fall!

Jag har ordnat och pysslat hela förmiddagen men nu ska jag ner till torget en snabbis och fixa lite till. Vi hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Hyllor kan man aldrig få för många av.=)

2012-01-05 @ 18:42:43
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0