Nytt från rean igen

Här kommer det jag hittade igår på rean med mina presentkort, som ska få flytta in i min garderob!


En cocktailring, inget speciellt bara fin. :)


En söt tyllkjol för 75 kr! :) Och det är en liten rosett med också ;) Och ett silverband, himla fin.


Den har en tajt kjol under tyllen, så det känns både sött och "tufft" på samma gång. :)


Och en tunn sommarklänning fick jag med mig, alla tre är från H&M.


Ett par snygga byxor med revärer (?) på sidan i guld. Fina, lite kostymbyxor.


Och ett par vida byxor, både byxorna är från Gina Tricot. Dessa får jag nog ta och sy upp lite men de är riktigt snygga.


De sista byxorna var utvalda av anywho.


Båda byxorna kostade 100 kr var, så jag har fortfarande lite kvar på mitt presentkort. Yay! :)

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Fin tyllkjol.=) Shoppade också lite idag men inte på rea.

2012-01-03 @ 16:05:24
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0