Mitt nyår

Här kommer lite (mobil)bilder från gårdagen! Enjoy :)


Christoffer, Victoria och Chaerhee vid middagsbordet!


Albin, Sissel och Emelie.


Och Erik och Tove, det var inte mycket folk men det är sånt jag gillar :)


Albin gav Erik en epilepsiattack (och oss andra?) med sina handskar till dubstep. :P


Handskarna var väldigt poppis under kvällen! :) Det kändes som att jag hade köpt "årets julklapp" eller så :P


Vi gick till Överåsvallen för att titta på fyrverkerier och räkna ner till det nya året. Det var en himla rolig kväll och detta är alla foton som jag tog :) Är nöjd, det var ett roligt nyårsfirande. Igen nästa år! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0