Lördagsmorgon med snö

Eller ja, förmiddag, snart eftermiddag... :P Men ändå!
Jag hann inte blogga så mycket mer igår eftersom jag skulle diska och sedan sticka iväg för tjejkväll och middag. Det blev en mycket trevlig kväll, kom hem vid två och somnade väl vid halv tre så jag vaknade inte förrän halv elva. Men men, ibland är det skönt att sova ut.
Plugg idag! Snart kommer mamma och pappa hit och ska fika lite men sedan ska jag plugga, vill läsa ut boken nu i helgen.
Jag kommer in med fler inlägg senare, tills dess får ni softa och ha det bra!


Det har snöat ÄNNU mer efter jag tog denna bilden :) Yay! Det är mysigt med snö för jag sitter inomhus och ska nog inte gå ut idag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0