Längtar till...

Jag hoppas det här blir ett roligt år! Har en fin liten lista med saker jag längtar till nu i år:

  • Albin fyller 25! Tror det kommer bli awsome :)
  • Mamma och jag ska på Göteborg Horse Show i februari, en trevlig tradition vi har varje år
  • Casa de mi Padre med Will Ferrell har premiär i mars, kommer nog vara en rolig men udda film
  • The five-year engagement med Jason Segel och Emily Blunt kommer i april
  • The Avangers kommer i maj, med bl.a. Robert Downey Jr och Scarlett Johansson
  • Får nog sommarlov i juni, yay! :) Då har man klarat ett år med allt pluggande!
  • Kent spelar på Trädgårdsvallen i juli, underbart!
  • The Amazing Spider-Man med Andrew Garfield har premiär i juli, spännande!
  • The Dark Knight rises kommer också i juli, med Christian Bale såklart
  • Jag fyller 25! Kan inte riktigt föreställa mig det, men jag kommer säkert känna mig gammal :P
  • Breaking Dawn part 2 har premiär i november, längtar att få se hur de har gjort med slutet!
  • Rise of the Guardians kommer också i november och verkar kul, med Hugh Jackman bl.a.
  • The Hobbit har premiär i december, Martin Freeman och Ian McKellen är med i den, spänning!

Ganska mycket filmer längtar man efter, verkar det som :) Men jag älskar ju film! Har dock ingen koll på vilka böcker som kommer men jag kommer säkert komma in med en lista på böcker också, ska ni se ;)

 

Längtar efter att få träffa den här sötnosen också! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0