Inredningsinspiration

Det finns lite nytt i lägenheten som jag gärna vill visa upp för jag tycker att det är så fint :) Och kanske inspirera andra och tipsa om vad det finns för underbara saker!


En ny löpare som har lite somrigt tema. Albin är inte jätteförtjust i den men han ändrar sig säkert förr eller senare... :)


Jag tycker om den för den påminner mig om Alice i Underlandet och jag älskar ju filmerna (Tim Burtons version mest) så jag passade på att köpa den hos H&M.


Ett nytt kuddfodral för dragkedjan på det gamla fodralet (ett svart) gick sönder. Jag gillar kudden för den påminner om Missoni, don't you think? :) H&M där med, inget dyrköp här inte!


När Albin var på Ikea sist kom han hem med dessa fina sängkläder. Lila är ju superfint och det matchar mitt nattduksbord! :) (Kika på det HÄR!)


De här glasen ska vi ha ikväll. Vi valde dem för de är så färgglada och roliga. Roligare än vanliga (lite småtråkiga) genomskinliga plastglas.


Lite nytt i vårt hem :) Hoppas ni blev inspirerade!

Kommentarer
Postat av: MADDISENJ

Härliga färger ni hade och jag älskar verkligen plastglasen, man blev glad av dem :)

2012-01-28 @ 16:52:27
URL: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0