God morgon!

Nu på morgonen har jag haft en skattjakt för min man :) Jag hade köpt 25 små och några stora saker som han fick leta efter innan han skulle iväg till jobbet.
Jag filmade när han letade och det var ganska kul förutom att han klagade på att han inte hade förtjänat alla dessa presenter :P Men det tycker jag att han är. :)
Jag håller just nu på att tvätta. Tråkigt men men... Måste dammsuga idag igen för folk gick in med skor och tappade chips på golvet så det är inte så kul att gå runt barfota i lägenheten som jag gör nu :P
Ikväll blir det middag! Kul med god mat :)
Vi hörs lite senare, om jag orkar gå in och uppdatera. :P


Sist när vi var på Meze, som vi ska till ikväll. Mums! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0