Fredag!

Hej hopp!
Jag har varit på torget med Albin innan han började jobba. Vi köpte lite saker inför imorgon, för jag orkar inte gå ut då :P Då vill jag bara vara hemma och städa lite men sedan ta det lugnt. Så skönt att få gjort det idag.
Fick nästan släpa mina matkassar hem :/ Jag är så klen i armarna, orkade helt enkelt inte fyra kassar. Suck. Tur att jag slapp släpa med mig alkoläsken också :P Det får min man göra. :)
Men men, nu ska jag sätta mig och skriva om min hemtenta, så att det knyts ihop, hittills har jag bara skrivit lite huller om buller. Nu ska det ordnas!
Hörs!


Kommentarer
Postat av: Kashaya

Hoppas det gick bra att knyta ihop tentan.=)

2012-01-27 @ 14:07:06
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com
Postat av: MADDISENJ

Hoppas plugget gått bra och att du får en fin kväll!

2012-01-27 @ 17:39:27
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0