3 månader som gifta

Vi firar det med att ha myskläder hela dagen, jag läser modetidningar och Albin spelar tv-spel. Jag har precis beställt pizza som ska köras hem till oss och kommer väl om en timme typ :P
Vi ska dricka cola till och se på Return of the jedi (som är sjätte filmen), jag tror det blir en riktigt mysig kväll ;)
Det känns himla bra att vara gift med Albin! Att vara fru känns fortfarande lite konstigt, både att säga till andra och att "vara", för hur är en sådan? :P Jag tror jag är rätt duktig ändå men borde kanske anstränga mig för att fixa lite mer hemlagat. Imorgon blir det spagetti och köttfärssås, det är ju ett steg i rätt riktning, tycker jag allt :)
Hoppas ni myser och har det trevligt idag, det är en sådan dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0