Sängen kallar

Upptäckte nyss att jag inte har skrivit sedan imorse.
Men har haft fullt upp! Får ta nya tag med pluggandet imorgon, måste verkligen komma igång med att skriva men har inte hittat det viktiga i texterna än... Får klura vidare imorgon.
Har blivit godkänd på ännu en hemtenta. Jag fixar hemtentorna alla gånger iaf, det känns riktigt skönt :)
Fast lite surt att jag har en salstenta som jag måste göra om och det får jag inte göra förrän i augusti men det ordnar sig nog då. Bara det blir gjort så.
Erik och Martina Haag vann, det var kul! :) De är roliga båda två, så kul för dem att de vann. Luuk och Lindström var också riktigt roliga idag :P
Men nu är det dags att sova. Imorgon har jag egentligen inget att göra förrän vid halv sju så jag hoppas att jag hinner med mycket plugg. Så man kan ta det lugnt resten av kvällen med kalasande.
Hoppas ni har haft en trevlig fredagskväll!
Gonatt!


Kommentarer
Postat av: Monia - med bulle i ugnen ♥

Var gärna med och tävla om ett fint smycke i 925 silver från www.atelje54.se i min blogg :)



http://moniasundgrenjansson.blogg.se/2012/february/alla-hjartansdag-tavling-vinn-ett-smycke.html



Om inte smycken passar dig så har jag flera andra tävlingar också, kika in här:



http://moniasundgrenjansson.blogg.se/category/tavlingar.html



Hoppas du får en fortsatt trevlig dag :) Kram

2012-02-18 @ 00:02:34
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0