Sängdags

Jag är trött. Har pluggat typ nonstop sedan tio imorse och bara tagit typ tre korta pauser. :/ Och på en av dem diskade jag. Känns väl sådär.
Jag tror jag är klar med hemtentan, känner inte att jag kan tillföra mycket mer. Albin får läsa igenom den och kolla så att det står något intelligent där :P
Imorgon är det bara att kämpa igång med sista hemtentan, fast har verkligen ingen lust att tampas med norska och danska texter. :( Det är krångligt nog med engelska.
Jaja. På morgonen följer jag med Albin till jobbet för att kolla in när bokrean startar. :) Köper kanske en bok eller två. Det är min belöning för jag är klar med ena hemtentan.
Ska förresten jobba i Borås på söndag också, spännande. Vet inte riktigt var butiken ligger men Albin får rita en karta eller något :P

Nej, nu ska jag sova. Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0