Så otroligt krasslig

Hej. Jag har befunnit mig i soffan större delen av dagen. Det började med att jag fick ont i halsen när jag vaknade, efter några timmar kände jag mig trött i kroppen och tog då tempen. Hade 37,7.
Har verkligen inte tid att vara sjuk just nu :( Har bara skrivit ytterst lite på hemtentan idag, måste verkligen vara frisk imorgon så att jag hinner skriva klart den.
Det enda som är positivt är att jag blev godkänd på Ping Pong-seminariet. Och att jag har jordgubbsglass som jag snart ska äta.
Hoppas verkligen inte att jag har influensa, bara att det är en liten förkylning. Vill verkligen inte missa hästshowen på lördag, bokade ju biljetter i augusti, har sett fram emot det jättelänge.
Nu ska jag gå igenom vad Albin tycker att jag ska ändra på min färdiga hemtenta och sedan skickar jag in den, så jag slipper tänka mer på den. Efter det ska vi se en zombiefilm.
Kanske inte det bästa för mig, men jag kanske skrämmer mig själv frisk? Hoppas inte jag får mardrömmar och börjar hallucinera om zombies, det hade inte varit kul :P
Jag är kanske lite piggare eftersom jag orkar sitta här en kort stund men känner redan nu att nacken och ryggen är trötta, så jag ska till soffan snart igen.
Hoppas ni är friska och att ni har det allmänt bra.
Vi hörs kanske imorgon igen, om jag fortfarande är sjuk sätter jag mig nog inte här och skriver om hur sjuk jag är :P
Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Hoppas du kryar på dig snabbt. Jag har varit krasslig i en vecka nu. Så trött på feber och hosta.

2012-02-23 @ 23:29:58
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0