Ny vecka igen

Hej hopp alla.
Nu skulle jag egentligen varit i skolan om det inte hade varit för att jag mådde illa när jag vaknade och min kropp ville verkligen inte låta mig gå upp ur sängen :/ Blev lite yr när jag försökte.
Jag tänker positivt och ska plugga lite här hemma, vet ungefär vad jag ska läsa denna veckan, så jag börjar med det direkt.
Och får kolla med klasskompisarna var de gjorde idag, förhoppningsvis kommer föreläsningen upp på PingPong, det händer oftast som tur är.
Annars får ni ha en trevlig dag. Nu ska jag gå och äta frukost och försöka krya på mig.
Kommer väl in senare med ett filminlägg om den vi såg igår.
Ha det!


Är sugen på glass just nu men det har vi inte hemma och jag tänker inte gå ut. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0