Hemtenta 1 - klar!

Japp, jag tror det iaf, det känns klart. Albin får läsa igenom det så jag inte har några syftningsfel eller så. Han är så bra på det där :) Det känns skönt att den är färdig, nu är det två kvar men jag börjar snart på den ena så blir det ingen stress.
Så himla bra! :)
Imorgon är det Alla Hjärtans Dag. Brukar ni fira det?
Vi ska nog bara fira lite grann, vi ska gå och äta thaimat och ge varandra något pyttelitet. :)
Och jag tänkte vara lite fin, efter typ en vecka i mysbyxor och hoodie, och ha en klänning. Det känns skönt för nu kan jag nog helt säkert säga att magen mår bra. Himla skönt att det ordnade upp sig.
Nu ska jag softa lite i soffan innan det är dags att sova!
Gonatt på er, sov gott! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0