Hej tisdag

Solen lyser och det känns lite bättre idag än vad det gjorde igår.
Jag satt och försökte skriva på min ena hemtenta (har skrivit typ halva) men blev så frustrerad att jag började gråta för det inte gick som jag ville. Så orkade inte blogga mer igår, men efter att ha sovit så känns det bättre och jag tar nya tag.
Har lite till att skriva på första frågan, sedan ska jag snabbt kasta mig på andra frågan så att hemtentan blir klar idag så jag (suck) genast kan börja på den andra och sista. :P
Men men, nu ska jag fortsätta skriva.
Ha en fin dag! :)


Kärlek till fina vänner, familj och släkt där ute. :)

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Hoppas det går bra med hemtentan idag, så frustrerande när det inte riktigt går som man vill. Hade sådan dagar när jag skrev mitt examensarbete men sen så kändes det alltid skönt när det väl släppte och man kom vidare.

2012-02-21 @ 12:25:04
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0