Hej måndag och nya veckan

Yes, okej, det är 5 dagar kvar (lite drygt) tills hemtentorna ska vara inne. Let's go, go, go! :)
Idag ska jag lite till vårdcentralen men annars har jag inget annat inplanerat för veckan utan bara plugga och skriva och fixa. Har egentligen ett Klemming-möte på onsdag men det får jag nog skippa. Var på förra mötet och jag hinner inte lägga tre timmar på att åka fram och tillbaka till Borås.
Aja, det kommer upp ett protokoll senare.
Hoppas ni får en fin dag idag!
Min mobil säger att det kommer vara molnigt med åska och blixtar idag :O Läskigt.
Gillar inte åska eller blixtar :/ Men men, jag är ju inomhus iaf. :P
Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0