Grillad med frågor

Nu är jag hemma igen! Har varit det en stund men har inte suttit här så mycket. :P
Det var en kul dag. Jag fick svara på massor av frågor för att de ska komma på ett typ smeknamn på mig, som ska stå på overallen som man fick prova idag också.
Det var kul med frågor men svårt för man vill ju svara bra och intressant :)
Lyssnade på Mark Levengoods vinterprat (eller om det var sommarprogram...?) och det var intressant, och bussresan gick väldigt mycket snabbare. :)
Nu ska jag ta det lite lugnt för att förbereda mig inför morgondagen då jag ska plugga, tvätta, städa badrummet och diska. :/ Hujedamig! :P
Vi hörs!


Här är några från Klemming, på introveckan. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0