Fredag

Solen lyser ute och jag tror att jag känner mig bättre än igår. Fortfarande lite ont i halsen men febern är nog borta. Det gör fortfarande ont när jag hostar (jättejättemycket, alltså :/) och jag är hes. Låter som någon jazzsångerska perhaps? Fast inte lika bra :P
Eftersom jag känner mig bättre ska jag genast sätta igång med hemtentan, lika bra att få det gjort så jag kan skicka in den idag och inte tänka mer på det. Om jag känner mig såhär imorgon kan jag nog gå och kika på hästshowen, det gör ju inget om jag har ont i halsen och är hes, det smittas inte iaf. :P
Nej, nu ska jag plugga.
Hoppas att ni har en fin dag!


Kommentarer
Postat av: Kashaya

Hoppas du mår bra imorgon så du kan gå på horse showen.=)

2012-02-24 @ 14:55:37
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com
Postat av: Ida Alsterhed - Ulrik Munther - Fotografering.

Fin blogg! Hoppas att dagen har varit bra förövrigt, krya på dig! :)

2012-02-24 @ 19:54:22
URL: http://iloveulrikmunther.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0