Födelsedagsalbum

I söndags, på Albins födelsedag, fick han leta fram lite paket och här är ett av dem!
Är nöjd med det och tänkte visa upp det så andra kanske får tips om hur de kan göra album och så.


Här är baksidan på albumet som jag gjorde och som ni kanske kan lista ut är det bilder på Albin och mig i :)


Jag gjorde det hos Blurb.com. Det här är ett ganska stort album, Landscape tror jag det hette, och det är nog i det största laget men en storlek mindre är nog perfekt om ni ska fixa ett eget album!


Jag tog några nya bilder men mest bilder som var lite äldre som jag inte hade sett på ett tag. De nyare bilderna kanske vi gör ett till album med, vem vet? :) Gillar snöbilden på mig, det var fint med alla flingorna.


Albin får håret fixat i Salong för alla åldrar och jag myser med blommor på sommaren. :)


Här är vi på Liseberg, kanske förra året. Den första är vi nog i Sagoslottet och bilden till höger är vi i Slänggungorna. :)

Det fanns några fler sidor men vill inte visa alla. Men Albin blev väldigt glad för det, jag tycker det är fint, och det är ett jättebra tips om ni vill ge er pojkvän/flickvän/kompis/mamma/pappa (ni fattar...) något fint och personligt. :)

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Kul present.=)

2012-02-02 @ 17:03:09
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com
Postat av: ee

åh, vilken bra present!

2012-02-02 @ 17:44:20
URL: http://emmahallbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0