En släng av influensa, mån tro?

Hejsan.
Jag kan inte sova :( Har hög puls eftersom jag har tagit astmamedicinen för det känns lite jobbigt att andas och jag har fått för mig att jag kommer glömma bort att andas när jag sover, så ingen sömn för mig fast jag är jättetrött och håller nästan på att ramla av stolen :/ Försöker slappna av med en bok men det går sådär.
Borde kanske lyssna på lugn musik istället?
Aja, sorry för det blev tomt här igår. Var ju på hästshowen. Mådde ganska okej på förmiddagen men mådde lite sämre på eftermiddagen. Trist att jag inte kan vara helt frisk men är ändå glad att jag gick.
Har nyst, hostat och haft det allmänt jobbigt med astman.
Nu har jag nog tagit för mycket medicin eller så är jag nervös för att sova för pulsen vägrar gå ner.
Har alltså inte sovit alls inatt, vill verkligen sova, men vet inte om det kommer att gå.
Blundade en stund där.
Borde verkligen sova, får lösa detta. Hör kanske av mig imorgon men om det är influensa och inte en vanlig förkylning kanske jag stannar i soffan istället för att masa mig hit-
Hoppas ni sover gott iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0