Dirty Dancing!

Åh, Dirty Dancing gick idag på TV! :) Blev så glad, nostalgi!
Albin hade inte sett den innan så vi kurade ihop oss i soffan och jag njöt och sjöng med i låtarna och sittdansade lite :) Det är en av mina favoritfilmer, har sett den mer än 10 ggr tror jag bestämt :P
Om ni har missat den, tycker jag ni ska se den bums! ;)
Nu är det nog dags att sova, klockan är en del och även om jag har fått gjort massor med plugg är det bara att ta nya tag imorgon igen.
Jag tänker att om jag kör järnet tills fredag så kan jag softa på helgen sen :)
Och jag ska ju på Göteborgs Horse Show på lördag med mamma, så har jag verkligen en belöning till mig själv för att jag fixar med hemtentorna :)
Vi hörs imorgon igen, sov gott!


Åh, Johnny! <3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0