Sovmorgon

Det är så skönt att kunna ta det lugnt på morgonen innan man börjar jobba.
Albin börjar också tolv idag så vi har tagit det lugnt och ätit frukost i lugn och ro. Mys!
Snart ska jag sticka till jobbet och jobba lite i tre timmar. Efter det blir det tvättning igen (suck) och plugg. Och kanske tacos på kvällen. :)
Det är bara 20 dagar kvar till en av mina tentor och 21 dagar till den andra tentan. Kommer ihåg en hel del av vad jag läste i maj men måste verkligen läsa igen. Som tur är jobbar jag inte nästa vecka utan kan sitta och plugga hela dagarna. Riktigt bra.
Nej, nu ska jag fixa med håret.
Vi hörs sen!
 
Igår läste jag ut Själlös, så idag börjar jag på denna boken jag har lånat! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0