Läggdags

Det är himla varmt i lägenheten, alla fönster är öppna men ändå varmt. Hoppas inte att det blir jobbigt att sova. Det är ju lättare att sova om det är lite svalt och kyligt men om det är supervarmt ute så ligger man bara och vrider sig och sparkar av sig täcket och allt vad man gör när man inte kan somna.
Anyways, imorgon ska jag jobba tre timmar och så ska jag plugga såklart.
Idag fikade jag med pappa. Supertrevligt, jag har inte träffat honom på ett tag eftersom han har paddlat runt Sveriges kust.
Han var riktigt solbränd, så jag är lite avis :P Är blek, har dels jobbat och dels suttit inne och pluggat. De flesta artiklarna jag hade fanns på datorn så då går det inte så bra att sitta ute.
Men men, sova nu iaf!
Sov gott!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0