Hej fredag!

Idag har jag hunnit med att handla, byta lånebok, varit på synundersökning och byta mina jeans som jag köpte häromdagen.
Jag upptäckte när jag provade dem hemma att de var för stora :/
Så idag bytte jag till en storlek mindre. Det är så himla klurigt det där med jeans! Man vill inte ha för stora (förutom om det är det man letar efter :P) och inte för tajta, för då kan man inte gå eller sitta i dem, även om de töjer sig. Så klurigt. Men jag hoppas att det blev rätt nu.
Nu ska jag softa lite och senare blir det nog till att köpa lite thaimat till ikväll.
Får mysa tilld et själv när maken är och jobbar till sent.
Men men, jag kan visa min fina faddertröja senare :P Eller hitta på något annat. Vi får se.
Ciao så länge!
 
Nu blir det Hart of Dixie!

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Inte lätt med jeans, skiljer så mycket mellan modeller och märken också.

2012-08-31 @ 19:17:00
URL: http://kashayas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0