Tisdagagen fylld med skola

En i klassen föreslog att vi skulle gå på bio idag, Jane Eyre går tydligen vid två. Någon föreslog att vi skulle gå då, fast vi har föreläsning till tre. Läraren kunde kanske följa med? :)
Nej, vet inte om jag orkar idag, är så himla trött. Har varit vaken i en timme och är lite pigg men fortfarande rätt seg. Suck. :/
Ska lägga till lite podradio innan jag sticker så jag har något att lyssna på när jag åker buss.
Hoppas att ni får en bra dag, ska försöka komma in här lite senare och skriva om något intressant.
Ciao!


I helgen har den här busen, min lille kusin Anton, varit och hälsat på i huset med några timmars mellanrum. Oftast vill han se Emil på Albins platta eller kika på lastbilar. På denna bilden är han rätt liten, numera är han 3 år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0