Söndagsmys

Nu sitter de flesta och läser eller tar det allmänt lugnt. Förutom pappa som är hurtbulle och är ute och paddlar med sin kajak. Vi ska nog gå en promenad sedan. Har egentligen ingen lust, vill helst ligga i soffan och inte göra någonting men se det går inte, speciellt inte om man äter massa påskmat och påskgodis. :/
Aja. Idag blir det oxfilé, mums! Albin måste tyvärr åka hem idag för han ska jobba imorgon :( Men jag åker ju hem imorgon så jag får ju träffa honom snart igen :)
Vi får se om jag bloggar mer idag, annars är jag väl ute i skogen och smyger elle ligger i soffan och försöker vila upp mig. Maskar lite med pluggandet... :P
Ha det fint idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0