Söndag och slappardag

Hej hopp! Solen skiner och jag sitter och myser i mina myskläder :)
Skurksittningen igår var himla kul, allt gyckel var roligt men det bästa var nog när det blev allsång med Hallelujah, det var himla fint.
Alla var skurkiga, det fanns en till Cruella, och vi gav varandra komplimanger. :P
Vi ska också börja en ny lek som heter Killer, då man får en lapp med ett namn och ska "mörda" någon med en citron. Så idag ska jag gå och köpa en citron.
Annars blir det nog till att ta det lite lugnt. Borde plugga också, så ska läsa lite sen. Vet inte om det blir IKEA idag, men om det blir det så blir det nog trevligt.
Nej, nu ska jag mysa i soffan istället, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0