Sleep!

Nej, nu är det lite halvsent så det är bäst att gå och lägga sig.
Imorgon blir det parkhäng med kompisar och soligt ska det bli också. Mys! Får komma ihåg att ta lite kort.
Idag har vi varit i Botaniska trädgården och kikat runt på allt som växer.
Det blev en del bilder på instagram, ska lägga upp mina bilder här imorgon för jag uppdaterar oftare där med bilder än vad jag gör här. Sad but true.
Hoppas ni har haft en fin Valborg iaf, vi har mest tagit det lugnt och ätit gino! :)
Albin tycker att jag är besatt och det är jag väl, men det är så gott...! Men jag får nog lugna mig med det lite, kan ju äta det när han inte är hemma ;)
Men nu: sova!
Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0